SOLÁROVÁ, Marie, Eva TRNOVÁ, Michal ČAJAN a Martina LUBOJACKÁ. Metodika chemie 8. ročník, Společenství praxe chemie I. Online. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2019. Příroda. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Metodika chemie 8. ročník, Společenství praxe chemie I
Název česky Metodika chemie 8. ročník, Společenství praxe chemie I
Autoři SOLÁROVÁ, Marie, Eva TRNOVÁ, Michal ČAJAN a Martina LUBOJACKÁ
Vydání 1. vyd. Ostrava, Příroda, 2019.
Nakladatel Ostravská univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 5. 11. 2019 15:17.
Anotace
Cílem metodiky pro učitele je, jak v obecné rovině seznámit žáky se složením vody, jejími vlastnostmi, druhy vod, výskytem jednotlivých druhů vod, nezbytností vody pro život na Zemi. Jedná se o velmi široké téma, které je možno zařadit i v rámci Průřezových témat (Environmentální výchova, Mediální výchova). Téma VODA je zpracovatelné pomocí různých vyučovacích metod, a to jak klasických (vyprávění, výklad, laboratorní cvičení), tak moderních vyučovacích metod (BOV, projektová metoda). Pojednání o vodě je téma s vysokou aplikovatelností v praxi. Žákům je pojem znám, s vodou lze experimentovat i v rámci tzv. domácích pokusů.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 12:12