SVOBODOVÁ, Hana, Darina MÍSAŘOVÁ, Radek DURNA, Tereza ČEŠKOVÁ a Eduard HOFMANN. Koncepce terénní výuky pro základní školy. Na příkladu námětů pro krátkodobou a střednědobou terénní výuku vlastivědného a zeměpisného učiva. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita. 110 s. ISBN 978-80-210-9245-7. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Koncepce terénní výuky pro základní školy. Na příkladu námětů pro krátkodobou a střednědobou terénní výuku vlastivědného a zeměpisného učiva
Název česky Koncepce terénní výuky pro základní školy. Na příkladu námětů pro krátkodobou a střednědobou terénní výuku vlastivědného a zeměpisného učiva
Název anglicky The Concept of Outdoor Education for Elementary School. On examples of topics for short-term and medium-term outdoor education in primary and lower secondary education
Autoři SVOBODOVÁ, Hana, Darina MÍSAŘOVÁ, Radek DURNA, Tereza ČEŠKOVÁ a Eduard HOFMANN.
Vydání 1. vyd. Brno, 110 s. 2019.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
ISBN 978-80-210-9245-7
Klíčová slova česky koncepce, terénní výuka, Zeměpis, Člověk a jeho svět, učitel
Klíčová slova anglicky Concept, outdoor education, Geography, Man and his World, teacher
Štítky Munipress
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 6. 11. 2019 15:08.
Anotace
Certifikovaná metodika terénní výuky pro základní školy představuje „návod“ jak, kdy, kde a v jakých formách je vhodné zařazovat terénní výuku připravenou a vedenou učitelem tak, aby obsahově navazovala na učivo probírané ve škole a prohlubovala jej. Součástí metodiky jsou podrobné příklady výukových témat využitelných v prostředí města i venkovské obce, pokyny k zajištění bezpečnosti terénní výuky, legislativní předpisy spojené s výukou v terénu a příklady využití specifických výukových pomůcek.
Anotace anglicky
The Concept of Outdoor Education for Elementary School is a “guide”, how, when, where and in which forms it is appropriate to include the outdoor education to the elementary school curriculum. We focus on fact that short-term and mid-term forms of outdoor education shoud be prepared and guided by the teacher himself. The Concept includes detailed examples of educational topics applicable in the urban and rural environment, guidance to ensure pupils´ safety, legislative regulations related to outdoor education and examples of the use of specific teaching aids.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 10:06