p 2019

Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines

TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ

Základní údaje

Originální název

Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines

Název česky

Podpora autonomního učení: angličtina napříč disciplínami

Název anglicky

Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines

Autoři

TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ

Vydání

CLIL: methodological Concept to effectively Support Key Professional Competencies Using Foreign Language, 2019

Další údaje

Typ výsledku

Vyžádané přednášky

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Centrum jazykového vzdělávání

Klíčová slova česky

autonomní učení, jazyková výuka, Angličtina autonomně

Klíčová slova anglicky

autonomous learning, language learning, English Autonomously, peer mentoring

Štítky

autonomous learning, counselling, efficient language learning, guidance, Language Learning, Peer Learning, personalization, reflection, support, tailoring, taking responsibility for own learning, tertiary language learning
Změněno: 6. 11. 2019 19:41, Mgr. Eva Rudolfová

Anotace

ORIG EN

V originále

The talk describes the different content areas in the course English Autonomously. They are: Learning Skills (including self-assessment, reflection etc.), Language (skills) and ESP/EAP. It also describes the individual elements of the course, how they are related, what is the role of each of them and how they relate to the different content elements.

Anglicky

The talk describes the different content areas in the course English Autonomously. They are: Learning Skills (including self-assessment, reflection etc.), Language (skills) and ESP/EAP. It also describes the individual elements of the course, how they are related, what is the role of each of them and how they relate to the different content elements.
Zobrazeno: 6. 11. 2024 11:06