Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1582776, author = {Dohnalová, Zdeňka and Nečasová, Mirka and Trbola, Robert}, article_number = {2}, doi = {http://dx.doi.org/10.7441/soced.2019.07.02.05}, keywords = {multidisciplinary team; cooperation; barriers to cooperation; inclusion; social work; social education; helping professions; professional identity}, language = {cze}, issn = {1805-8825}, journal = {Sociální pedagogika}, title = {Vybrané bariéry inkluze sociálních pracovníků do multidisciplinárních týmů se zaměřením na vztah sociální pedagogiky a sociální práce}, url = {http://soced.cz/wp-content/uploads/2019/11/STUDY-SocEd-T-5-7-2-2019-Zdenka-Dohnalova-Mirka-Necasov.pdf}, volume = {7}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1582776 AU - Dohnalová, Zdeňka - Nečasová, Mirka - Trbola, Robert PY - 2019 TI - Vybrané bariéry inkluze sociálních pracovníků do multidisciplinárních týmů se zaměřením na vztah sociální pedagogiky a sociální práce JF - Sociální pedagogika VL - 7 IS - 2 SP - 69-84 EP - 69-84 SN - 18058825 KW - multidisciplinary team KW - cooperation KW - barriers to cooperation KW - inclusion KW - social work KW - social education KW - helping professions KW - professional identity UR - http://soced.cz/wp-content/uploads/2019/11/STUDY-SocEd-T-5-7-2-2019-Zdenka-Dohnalova-Mirka-Necasov.pdf L2 - http://soced.cz/wp-content/uploads/2019/11/STUDY-SocEd-T-5-7-2-2019-Zdenka-Dohnalova-Mirka-Necasov.pdf N2 - Cílem příspěvku je na základě shromážděných teoretických i empirických poznatků zodpovědět otázku: Jaké bariéry inkluze do multidisciplinárních týmů lze identifikovat ve vyjádřeních sociálních pracovníků – účastníků výzkumu? Autoři se nejprve zaměřujína objasnění základních pojmů, jako je inkluze do multidisciplinárních týmů a profesní identita, dále se věnují vztahu mezi sociální prací a sociální pedagogikou, která představuje jeden z oborů kvalifikačního vzdělávánípro sociální pracovníky, následně popisují výzkumnou strategiia výzkumný vzorek, který tvořilo 14 sociálních pracovníků. V analytické části prezentují vztah sociálních pracovníků ke své profesi a poté se zaměřují na jejich zkušenosti s rolí sociálního pracovníka v multidisciplinárních týmech. Bariéry inkluze sociálních pracovníků do multidisciplinárních týmů souvisejís identitou profese a nízkou prestiží sociálnípráce. ER -
DOHNALOVÁ, Zdeňka, Mirka NEČASOVÁ and Robert TRBOLA. Vybrané bariéry inkluze sociálních pracovníků do multidisciplinárních týmů se zaměřením na vztah sociální pedagogiky a sociální práce (Selected barriers to the inclusion of social workers in multidisciplinary teams focused on the relationship between social pedagogy and social work). \textit{Sociální pedagogika}. 2019, vol.~7, No~2, p.~69-84. ISSN~1805-8825. Available from: https://dx.doi.org/10.7441/soced.2019.07.02.05.
|