j 2017

Jaký efekt mají klimatické kampaně? Využití Metodiky pro hodnocení dopadu klimatických kampaní

URBAN, Jan, Tomáš CHABADA a Jan SKALÍK

Základní údaje

Originální název

Jaký efekt mají klimatické kampaně? Využití Metodiky pro hodnocení dopadu klimatických kampaní

Název česky

Jaký efekt mají klimatické kampaně? Využití Metodiky pro hodnocení dopadu klimatických kampaní

Název anglicky

What is the effect of climate change campaigns? Use of certified methodology for evaluation of effects of climatic campaings

Autoři

URBAN, Jan, Tomáš CHABADA a Jan SKALÍK

Vydání

Envigogika, Praha, Univerzita Karlova, 2017, 1802-3061

Další údaje

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

DOI

http://dx.doi.org/10.14712/18023061.557
Změněno: 2. 12. 2019 10:47, Mgr. Tomáš Chabada, Ph.D.

Návaznosti

TD03000282, projekt VaV
Název: Nástroje pro hodnocení dopadu kampaní zaměřených na snížení individuálních emisí skleníkových plynů (Akronym: EVACO2)
Investor: Technologická agentura ČR, Hodnocení dopadu kampaní zaměřených na snížení individuálních emisí skleníkových plynů
Zobrazeno: 12. 11. 2024 07:13