URBAN, Jan, Tomáš CHABADA and Jan SKALÍK. Jaký efekt mají klimatické kampaně? Využití Metodiky pro hodnocení dopadu klimatických kampaní (What is the effect of climate change campaigns? Use of certified methodology for evaluation of effects of climatic campaings). Envigogika. Praha: Univerzita Karlova, 2017, vol. 12, No 2. ISSN 1802-3061. Available from: https://dx.doi.org/10.14712/18023061.557.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jaký efekt mají klimatické kampaně? Využití Metodiky pro hodnocení dopadu klimatických kampaní
Name in Czech Jaký efekt mají klimatické kampaně? Využití Metodiky pro hodnocení dopadu klimatických kampaní
Name (in English) What is the effect of climate change campaigns? Use of certified methodology for evaluation of effects of climatic campaings
Authors URBAN, Jan, Tomáš CHABADA and Jan SKALÍK.
Edition Envigogika, Praha, Univerzita Karlova, 2017, 1802-3061.
Other information
Type of outcome Article in a journal (not reviewed)
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Doi http://dx.doi.org/10.14712/18023061.557
Changed by Changed by: Mgr. Tomáš Chabada, Ph.D., učo 273763. Changed: 2/12/2019 10:47.
Links
TD03000282, research and development projectName: Nástroje pro hodnocení dopadu kampaní zaměřených na snížení individuálních emisí skleníkových plynů (Acronym: EVACO2)
Investor: Technology Agency of the Czech Republic
PrintDisplayed: 19/7/2024 22:29