KRATOCHVÍLOVÁ, Jana and Kateřina LOJDOVÁ. Reforma kurikula pedagogicko-psychologického modulu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity: Hledání kvality v éře masifikace (Curriculum Reform of the Educational Psychology Module at the Faculty of Education, Masaryk University: Th e search for quality in the era of massifi cation). Pedagogika. 2019, vol. 69, No 3, p. 293-315. ISSN 0031-3815. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1591299, author = {Kratochvílová, Jana and Lojdová, Kateřina}, article_number = {3}, keywords = {quality of teaching; pedagogical propaedeutics; curriculum reform; university teaching; teacher education; students of teaching}, language = {cze}, issn = {0031-3815}, journal = {Pedagogika}, title = {Reforma kurikula pedagogicko-psychologického modulu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity: Hledání kvality v éře masifikace}, url = {https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1601}, volume = {69}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1591299 AU - Kratochvílová, Jana - Lojdová, Kateřina PY - 2019 TI - Reforma kurikula pedagogicko-psychologického modulu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity: Hledání kvality v éře masifikace JF - Pedagogika VL - 69 IS - 3 SP - 293-315 EP - 293-315 SN - 00313815 KW - quality of teaching KW - pedagogical propaedeutics KW - curriculum reform KW - university teaching KW - teacher education KW - students of teaching UR - https://ojs.cuni.cz/pedagogika/article/view/1601 N2 - Příspěvek mapuje reformu pedagogicko-psychologického modulu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity, který je podstatnou součástí učitelských studijních programů. Představuje východiska, postupně se měnící strukturální podmínky a hlavní dilemata, která provázela jeho tvorbu. Na jejich základě se zaměřuje na principy kvality vysokoškolské výuky a jejich evaluaci. Proces reformy kriticky zasazuje do souvislostí vysokoškolského vzdělávání v éře masifi kace. V neposlední řadě text přináší osobní refl exe autorek podílejících se na reformě kurikula pedagogicko-psychologického modulu. ER -
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana and Kateřina LOJDOVÁ. Reforma kurikula pedagogicko-psychologického modulu na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity: Hledání kvality v éře masifikace (Curriculum Reform of the Educational Psychology Module at the Faculty of Education, Masaryk University: Th e search for quality in the era of massifi cation). \textit{Pedagogika}. 2019, vol.~69, No~3, p.~293-315. ISSN~0031-3815.
|