JANÍK, Tomáš, Inger Marie DALEHEFTE a Stefan ZEHETMEIER. Introduction: On Research-based Teacher Education. Online. In Janík, T., Dalehefte, I. M., & Zehetmeier, S. et al. Supporting Teachers: Improving Instruction. Münster: Waxamm, 2019. s. 7-16. ISBN 978-3-8309-4029-6. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Introduction: On Research-based Teacher Education
Název česky Úvodem: výzkumně založené učitelské vzdělávání
Autoři JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí), Inger Marie DALEHEFTE (578 Norsko) a Stefan ZEHETMEIER (40 Rakousko)
Vydání Münster, Supporting Teachers: Improving Instruction, od s. 7-16, 10 s. 2019.
Nakladatel Waxamm
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00111693
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-8309-4029-6
Klíčová slova česky učitelské vzdělávání; kvalita výuky; praxe
Klíčová slova anglicky teacher education; instructional quality; practice
Štítky topvydavatel
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 14. 12. 2019 08:13.
Anotace
In this introductory chapter, we outline the context for individual chapters included in the book. Then, we introduce individual chapters by highlighting their contribution to the research-based teacher education.
Anotace česky
V úvodní kapitole představujeme kontext pro jednotlivé kapitoly zařazené do knihy. Charakterizujeme přínos jednotlivých přístupů popsaných v knize.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 16:15