ZÁLESKÁ, Klára, Libor JUHAŇÁK, Kateřina TRNKOVÁ and Martina ŠMAHELOVÁ. Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces? (Induction of novice teachers to elementary schools : planned, or intuitive process?). Komenský. Masarykova univerzita, 2019, vol. 143, No 4, p. 22-28. ISSN 0323-0449. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1591963, author = {Záleská, Klára and Juhaňák, Libor and Trnková, Kateřina and Šmahelová, Martina}, article_number = {4}, keywords = {novice teacher; mentor; the person responsible for the induction process}, language = {cze}, issn = {0323-0449}, journal = {Komenský}, title = {Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces?}, url = {http://milenova.9e.cz/wp-content/uploads/komensky_143_04_blok_opr_tisk-1.pdf}, volume = {143}, year = {2019} }
TY - JFULL ID - 1591963 AU - Záleská, Klára - Juhaňák, Libor - Trnková, Kateřina - Šmahelová, Martina PY - 2019 TI - Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces? JF - Komenský VL - 143 IS - 4 SP - 22-28 EP - 22-28 PB - Masarykova univerzita SN - 03230449 KW - novice teacher KW - mentor KW - the person responsible for the induction process UR - http://milenova.9e.cz/wp-content/uploads/komensky_143_04_blok_opr_tisk-1.pdf L2 - http://milenova.9e.cz/wp-content/uploads/komensky_143_04_blok_opr_tisk-1.pdf N2 - Cílem tohoto textu je informovat o samotném projektu školskou praxi a rozšířit mezi ni hlavní zjištění z úvodního kvantitativního šetření, které mapovalo současný stav uvádění začínajících učitelů na českých školách. ER -
ZÁLESKÁ, Klára, Libor JUHAŇÁK, Kateřina TRNKOVÁ and Martina ŠMAHELOVÁ. Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces? (Induction of novice teachers to elementary schools : planned, or intuitive process?). \textit{Komenský}. Masarykova univerzita, 2019, vol.~143, No~4, p.~22-28. ISSN~0323-0449.
|