Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1595356, author = {Syslová, Zora and Štěpánková, Lucie}, address = {Praha}, booktitle = {Metodika předškolního vzdělávání zaměřená na didaktické aspekty práce s dětmi}, edition = {První}, editor = {Jana Kropáčková, Zora Syslová a Martin Čapek Adamec}, keywords = {Objectives; designing; evaluation of learning outcomes; self-evaluation.}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7290-923-0}, pages = {35-45}, publisher = {Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy}, title = {Stanovení cílů jako základ projektování}, url = {https://pages.pedf.cuni.cz/sc1/files/2020/02/Metodika-PV.pdf}, year = {2019} }
TY - CHAP ID - 1595356 AU - Syslová, Zora - Štěpánková, Lucie PY - 2019 TI - Stanovení cílů jako základ projektování VL - 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání [22] PB - Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy CY - Praha SN - 9788072909230 KW - Objectives KW - designing KW - evaluation of learning outcomes KW - self-evaluation. UR - https://pages.pedf.cuni.cz/sc1/files/2020/02/Metodika-PV.pdf N2 - V kapitole bylo téma cílů předškolního vzdělávání zasazeno do kontextu projektování tak, aby podpořilo efektivní plánování vzdělávací práce a vzdělávací nabídky zejména v souvislosti s rozvojem pregramotnosti a podporou školní připravenosti u dětí. Na základě teoretických poznatků bylo učitelům v rámci společenství praxe nabídnuto využití „třívrstvého modelu“ jako efektivního způsobu plánování vzdělávání na úrovni třídy. Vzhledem k tomu, že vnímáme důležitost relevantních východisek pro volbu cílů, zabývali jsme se také sběrem podkladů pro jejich plánování prostřednictvím hodnocení výsledků vzdělávání. K ověřování této aktivity jsme využili diagnostický nástroj PREDICT, který vznikl v rámci projektu Good Start to School. Součástí této kapitoly se stalo také sebehodnocení dětí. ER -
SYSLOVÁ, Zora a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ. Stanovení cílů jako základ projektování. Online. In Jana Kropáčková, Zora Syslová a Martin Čapek Adamec. \textit{Metodika předškolního vzdělávání zaměřená na didaktické aspekty práce s dětmi}. První. Praha: Pedagogická fakulta Univerzity Karlovy, 2019, s.~35-45. 373.2/.3 - Předškolní a primární výchova a vzdělávání [22]. ISBN~978-80-7290-923-0.
|