TRNOVÁ, Eva. Training Pre-Service Teachers in Interdisciplinary Instruction of Natural Science Subjects. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. INTED2019 Proceedings. Valencia, Spain: IATED Academy, 2019, s. 6301-6305. ISBN 978-84-09-08619-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2019.1531.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Training Pre-Service Teachers in Interdisciplinary Instruction of Natural Science Subjects
Název česky Pregraduální vzdělávání učitelů v interdisciplinárním vyučování přírodovědných předmětů
Autoři TRNOVÁ, Eva (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Valencia, Spain, INTED2019 Proceedings, od s. 6301-6305, 5 s. 2019.
Nakladatel IATED Academy
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Španělsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00111956
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-84-09-08619-1
ISSN 2340-1079
Doi http://dx.doi.org/10.21125/inted.2019.1531
UT WoS 000541042201059
Klíčová slova česky interdisciplinární vyučování; vzdělávání učitelů; pregraduální vzdělávání učitelů
Klíčová slova anglicky interdisciplinary instruction; teacher education; pre-service teacher training
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 15. 1. 2021 16:39.
Anotace
Research findings and experience show that no educational innovation will be possible and permanent without teacher education. So interdisciplinary approach needs quality training which has to start in the pre-service teacher education. It is essential for teachers to know the advantages and disadvantages of interdisciplinary instruction and to learn how to implement it properly.
Anotace česky
Výsledky výzkumu a zkušenosti ukazují, že bez vzdělávání učitelů nebudou možné a trvalé inovace. Interdisciplinární přístup tedy vyžaduje kvalitní přípravu, která musí začít již v pregraduálním vzdělávání učitelů. Pro učitele je nezbytné znát výhody a nevýhody interdisciplinárního vyučování a naučit se, jak je správně implementovat.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 19:06