TŮMA, František. Jak studenti (ne)spolupracují při hledání slov během párové práce v hodinách angličtiny. In Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), 11. – 13. září 2019 na TUL v Liberci. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jak studenti (ne)spolupracují při hledání slov během párové práce v hodinách angličtiny
Autoři TŮMA, František.
Vydání Konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), 11. – 13. září 2019 na TUL v Liberci, 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50902 Social sciences, interdisciplinary
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Změnil Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 21. 2. 2020 21:00.
Anotace
The aim of this paper is to introduce selected outcomes of an analysis of how students in peer interaction do word-searches (i.e. when one student has problems producing or recalling a word, with which another student can help). The findings of this conversation-analytic research show how students initiate word-search sequences, what resources they use and how they conclude such sequences. Attention is also paid to sequences in which the word-search was not successful.
Návaznosti
GA18-02363S, projekt VaVNázev: Interakce ve frontální výuce a skupinové práci v hodinách angličtiny na střední škole
Investor: Grantová agentura ČR, Interakce ve frontální výuce a skupinové práci v hodinách angličtiny na střední škole
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 18:07