RYSOVÁ, Kateřina. Obraz dviženija i migracii v russkich i češskich onlajn reklamnych tekstach v sfere obrazovanija. In International Conference for Young Humanists: Migration in the Slavic World in the 20th and 21st Century, Maribor, Slovinsko, 14. 11. 2019. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Obraz dviženija i migracii v russkich i češskich onlajn reklamnych tekstach v sfere obrazovanija
Název česky Koncept pohybu a migrace v ruských a českých online reklamních textech v oblasti vzdělávání
Název anglicky The Concept of Movement and Migration in Russian and Czech Online Advertising in Education
Autoři RYSOVÁ, Kateřina.
Vydání International Conference for Young Humanists: Migration in the Slavic World in the 20th and 21st Century, Maribor, Slovinsko, 14. 11. 2019, 2019.
Další údaje
Originální jazyk ruština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 60202 Specific languages
Stát vydavatele Slovinsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky online reklama; vzdělávání; jazykové prostředky; slovesa pohybu; dynamika; vyjádření pohybu a migrace
Klíčová slova anglicky online advertising; Education; language expressions; verbs of motion; dynamics; expressing of movement and migration
Štítky RIV - zkontrolováno
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Rysová, učo 383072. Změněno: 12. 2. 2020 14:25.
Anotace
Doklad issledujet temu dviženija, migracii i putešestvija v sovremennych russkich i češskich reklamnych tekstach, i sosredotočitsja na sovremennoj onlajn reklame v sfere obrazovanija. V doklade rassmatrivajetsja reklama mobility v etoj sfere. Doklad zanimajetsja obrazom dviženija, migracii i dinamiki v reklamnych tekstach v sfere obrazovanija, podčerkivaja osnovnyje morfologičeskije i leksičeskije osobennosti stilja reklamy. Vo vtoroj časti doklad issledujet ispol’zovanije glagolov dviženija i drugich vyraženij, svjazannych s ponjatijem dviženija i dinamiki v reklamnych tekstach.
Anotace česky
Referát zkoumá téma pohybu, migrace a cestování v současných ruských a českých reklamních textech a soustředí se na současnou online reklamu v oblasti vzdělávání. V příspěvku se rozebírá reklama mobility v této oblasti. Zabývá se konceptem pohybu, migrace a dynamiky v reklamě na vzdělávání, s důrazem na základní morfologické a lexikální zvláštnosti reklamního stylu. V druhé části se analyzuje použití sloves pohybu a slovní prostředky, spojené s pojmem pohybu a dynamiky.
Anotace anglicky
The paper deals with the concept of movement, migration and travelling in the Russian and Czech advertising, focusing on current online advertising in the field of Education. It researches the promotion of mobility in this area. The paper explores the concept of movement, migration and dynamics, with emphasis on the basic morphological and lexical features of the advertising style. It also deals with the use of verbs of motion and with other means of expressing dynamics and movement in the advertising texts.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 16:02