p 2019

Pohybová exprese jako nástroj inkluzivního uměleckého vzdělávání II

DOSEDLOVÁ, Jaroslava

Basic information

Original name

Pohybová exprese jako nástroj inkluzivního uměleckého vzdělávání II

Name (in English)

Movement Expression as an Instrument off Inclusive Art Education II

Authors

DOSEDLOVÁ, Jaroslava (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution)

Edition

2019

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Vyžádané přednášky

Field of Study

50102 Psychology, special ;

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14210/19:00112156

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords (in Czech)

terapeutický tanec; inkluze

Keywords in English

therapeutic dance; inclusion

Tags

Změněno: 23/3/2020 14:42, doc. PhDr. Jaroslava Dosedlová, Dr.

Abstract

V originále

Přednáška doplněná o zážitkově laděný seminář umožnila účastníkům blíže se seznámit s možnostmi využití tanečního pohybu v pedagogické, poradenské i psychoterapeutické praxi. Kurz rozvíjel především skupinové kruhové tance a směr primitivní exprese.

In English

The lecture was supplemented by an experiential workshop enabled participants to learn more about the possibilities of using dance movement in pedagogical, counseling and psychotherapeutic practice. The course developed mainly group circular dances and the psychological and artistic style of primitive expression.

Links

CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004022, interní kód MU
Name: Jedinečností uměleckého výrazu k inkluzivnímu uměleckému vzdělávání (Acronym: IMUZA)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Priority axis 3: Equal access to high-quality pre-school, primary and secondary education