Informační systém MU
PAVLÍK, Ondřej. Kolonizátor, nebo adoptivní rodič? / Supertelevize jako značková identita Netflixu (Colonizer, or adoptive parent? / Supertelevision as a brand identity of Netflix). Praha: Cinepur, 2019, p. 44-47. ISSN 1213-516X.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Kolonizátor, nebo adoptivní rodič? / Supertelevize jako značková identita Netflixu
Name (in English) Colonizer, or adoptive parent? / Supertelevision as a brand identity of Netflix
Authors PAVLÍK, Ondřej.
Edition Praha, p. 44-47, 4 pp. 2019.
Publisher Cinepur
Other information
Original language Czech
Type of outcome Popularizing texts and activities
Field of Study 60405 Studies on Film, Radio and Television
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
ISSN 1213-516X
Keywords (in Czech) Netflix, SVOD, televize, značka, streaming
Keywords in English Netflix, SVOD, television, brand, streaming
Tags branding, Netflix, seriál, SVOD, televize, značka
Changed by Changed by: Mgr. Michal Večeřa, Ph.D., učo 261655. Changed: 21/2/2022 07:09.
Abstract
Text rozkrývá tři ústřední strategie, které následuje největší internetová televize Netflix ve vztahu k brandingu svých původních seriálů, jejich uvádění a produkci.
Abstract (in English)
This article describes three central strategies of the biggest internet TV platform Netflix in relation to its original content, its branding, distribution and production.
Links
MUNI/A/0946/2018, interní kód MUName: Kinematografie a mediální kultura
Investor: Masaryk University, Category A
Displayed: 19/7/2024 20:16