PAVLÍK, Ondřej. Kolonizátor, nebo adoptivní rodič? / Supertelevize jako značková identita Netflixu. Praha: Cinepur, 2019, s. 44-47. ISSN 1213-516X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kolonizátor, nebo adoptivní rodič? / Supertelevize jako značková identita Netflixu
Název anglicky Colonizer, or adoptive parent? / Supertelevision as a brand identity of Netflix
Autoři PAVLÍK, Ondřej.
Vydání Praha, od s. 44-47, 4 s. 2019.
Nakladatel Cinepur
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Popularizační texty a aktivity
Obor 60405 Studies on Film, Radio and Television
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISSN 1213-516X
Klíčová slova česky Netflix, SVOD, televize, značka, streaming
Klíčová slova anglicky Netflix, SVOD, television, brand, streaming
Štítky branding, Netflix, seriál, SVOD, televize, značka
Změnil Změnil: Mgr. Michal Večeřa, Ph.D., učo 261655. Změněno: 21. 2. 2022 07:09.
Anotace
Text rozkrývá tři ústřední strategie, které následuje největší internetová televize Netflix ve vztahu k brandingu svých původních seriálů, jejich uvádění a produkci.
Anotace anglicky
This article describes three central strategies of the biggest internet TV platform Netflix in relation to its original content, its branding, distribution and production.
Návaznosti
MUNI/A/0946/2018, interní kód MUNázev: Kinematografie a mediální kultura
Investor: Masarykova univerzita, Kinematografie a mediální kultura, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 29. 9. 2024 13:23