ČERNÁ, Monika. Conclusion: Lessons Learnt from Research-based Approaches. In Janík Tomáš, Inger Maria Dalehefte, Stefan Zehetmeier. Supporting Teachers: Improving Instruction. Münster: Waxmann. s. 171-178. ISBN 978-3-8309-4029-6. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Conclusion: Lessons Learnt from Research-based Approaches
Název česky Závěrem: čím nás obohatily přístupy založené na výzkumu
Autoři ČERNÁ, Monika (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Münster, Supporting Teachers: Improving Instruction, od s. 171-178, 8 s. 2019.
Nakladatel Waxmann
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00112713
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-8309-4029-6
Klíčová slova česky vzdělávání učitelů; modely založené na výzkumu
Klíčová slova anglicky teacher education; research-based models
Štítky topvydavatel
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 3. 2020 15:52.
Anotace
The concluding chapter of the book explores shared features of the research-based models of teacher education, which are presented in the volume. The models appear to be complex models. They are characterised by a university-school partnership, in which universities assume a leading role. The programmes are designed as long-term interventions in teachers´ professional development, which occurs in a learning community. Teacher educators deploy a variety of tools, especially video, to enhance the professional development of teachers.
Anotace česky
Závěrečná kapitola knihy diskutuje společné znaky modelů vzdělávání učitelů založených na výzkumu, které jsou v knize prezentovány. Ukazuje se, že se jedná o komplexní modely, které jsou vystavěny na partnerství univerzita-škola, ve kterých má univerzita vůdčí roli. Vzdělávací programy jsou vystavěné jako dlouhodobé intervence do profesního rozvoje učitelů, jenž se děje v profesních komunitách. Vzdělavatelé učitelů využívají pro podporu vzdělávání učitelů varietu nástrojů, zejména video.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 09:34