Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{1613317, author = {Syslová, Zora and Grůzová, Lucie}, booktitle = {Škola pro všechny aneb Interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách}, editor = {PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.; doc. PhDr. Tomáš Čech, Ph.D.}, keywords = {Constructivism, individualism, pre-school teachers’ roles, graduate’s profile}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, pages = {99-106}, publisher = {Česká pedagogická společnost,}, title = {Jak se promítá diverzita rolí učitele mateřské školy do přípravného vzdělá}, year = {2019} }
TY - JOUR ID - 1613317 AU - Syslová, Zora - Grůzová, Lucie PY - 2019 TI - Jak se promítá diverzita rolí učitele mateřské školy do přípravného vzdělá PB - Česká pedagogická společnost, KW - Constructivism, individualism, pre-school teachers’ roles, graduate’s profile N2 - Příspěvek se zamýšlí nad přípravným vzděláváním učitelů mateřských škol a jeho schopností rozvíjet profesní dovednosti studentů směřující k naplňování rolí učitele mateřské školy. Autorky vychází ze současného pedagogického paradigmatu, standardů učitele mateřské školy Pedagogické fakulty Masarykovy Univerzity a aktuálních zákonných požadavků. S oporou o profesiogram učitele mateřské školy (Burkovičová, 2012) vyvodily role učitele (Syslová, 2017). Tyto role se staly kritérii pro analýzu standardů studentů oboru Učitelství pro mateřské školy na PdF MU. Zjištění přinesla informace o tom, že stávající standardy studenta tohoto oboru odpovídají požadovaným rolím učitele. Vyvstává však otázka kvality procesů rozvoje profesních dovedností a jejich ověřování. ER -
SYSLOVÁ, Zora a Lucie GRŮZOVÁ. Jak se promítá diverzita rolí učitele mateřské školy do přípravného vzdělá. Online. In PaedDr. Alena Jůvová, Ph.D.; doc. PhDr. Tomáš Čech, Ph.D. \textit{Škola pro všechny aneb Interdisciplinarita ve školní edukaci a pedagogických vědách}. Česká pedagogická společnost,, 2019, s.~99-106, 7 s.
|