VÁLEK, Jan. VPython / GlowScript Trinket ve výuce fyzice. MATEMATIKA-FYZIKA-INFORMATIKA, Olomouc: PROMETHEUS, spol. s r. o., 2020, Vol 29, No 1, s. 44-53. ISSN 1805-7705.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název VPython / GlowScript Trinket ve výuce fyzice
Název česky VPython / GlowScript Trinket ve výuce fyzice
Název anglicky VPython / GlowScript Trinket in teaching physics
Autoři VÁLEK, Jan.
Vydání MATEMATIKA-FYZIKA-INFORMATIKA, Olomouc, PROMETHEUS, spol. s r. o. 2020, 1805-7705.
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW VPython/GlowScript Trinket ve výuce fyziky
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky modelování; vzdělávání; fyzika
Klíčová slova anglicky modeling; education; physics
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 31. 1. 2020 00:44.
Anotace
V současné době, se klade velký důraz na vizualizaci všech abstraktních pojmů, jak ve vzdělávání, tak i v běžném životě. Tento fakt je učitelům fyziky dávno znám. Někteří učitelé svým žákům a studentům svoje vlastní vizualizace nabízí/vytváří. Podobnou službu nabízí vizualizační programy od specializovaných vzdělávacích firem. Cílem tohoto příspěvku je představit jedno takové prostředí, ve kterém mohou, jak učitelé, tak i žáci, zdarma a na různých platformách vytvářet fyzikální vizualizace.
Anotace česky
V současné době, se klade velký důraz na vizualizaci všech abstraktních pojmů, jak ve vzdělávání, tak i v běžném životě. Tento fakt je učitelům fyziky dávno znám. Někteří učitelé svým žákům a studentům svoje vlastní vizualizace nabízí/vytváří. Podobnou službu nabízí vizualizační programy od specializovaných vzdělávacích firem. Cílem tohoto příspěvku je představit jedno takové prostředí, ve kterém mohou, jak učitelé, tak i žáci, zdarma a na různých platformách vytvářet fyzikální vizualizace.
Anotace anglicky
Currently, great emphasis is placed on visualizing all abstract concepts in education and in everyday life. This fact has long been known to science teachers. Some teachers offer/create their own visualizations to their students. Visualization programs from specialized educational companies offer a similar service. The aim of this paper is to introduce one such environment in which both teachers and students can create physical visualizations for free and independent of the platform.
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
mfi_2901_044_053.pdf   Verze souboru Válek, J. 31. 1. 2020

Práva

Právo číst
 
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133
Atributy
 
Vytisknout
Požádat autora o autorský výtisk Zobrazeno: 14. 7. 2020 19:26