Detailed Information on Publication Record
2019
Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
HAUSER, Přemysl and Květoslava KLÍMOVÁBasic information
Original name
Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Name in Czech
Didaktika českého jazyka pro 2. stupeň ZŠ
Name (in English)
The Didactics of the Czech Language in the Lower Secondary School
Authors
HAUSER, Přemysl and Květoslava KLÍMOVÁ
Edition
2. vydání. 137 pp. 2019
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Type of outcome
Odborná kniha
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Publication form
printed version "print"
ISBN
978-80-210-9489-5
Keywords (in Czech)
didaktika českého jazyka, obecné poučení o jazyce, zvuková stránka jazyka, pravopis, význam slov, tvoření slov, tvarosloví, skladba
Keywords in English
Language teaching, language lessons, sound aspect of the language, orthography, word meaning, word buiding, word-formation, accidence, syntax
Tags
Změněno: 4/2/2020 12:28, Bc. Jiří Hotárek
V originále
Publikace Didaktika českého jazyka vymezuje obsah vyučování českému jazyku a uvádí jeho podání v období, které uzavírá jeho školní průběh. Je však i nezbytným předpokladem pro jeho další rozvíjení na vyšším školském stupni. Látka je členěna do tematických celků odpovídajících jednotlivým jazykovědným disciplinám. Teoretické výklady doprovázejí praktické instruktivní příklady. Kniha je určena studentům učitelství. Poslouží však dobře i učitelům českého jazyka.
In Czech
Publikace Didaktika českého jazyka vymezuje obsah vyučování českému jazyku a uvádí jeho podání v období, které uzavírá jeho školní průběh. Je však i nezbytným předpokladem pro jeho další rozvíjení na vyšším školském stupni. Látka je členěna do tematických celků odpovídajících jednotlivým jazykovědným disciplinám. Teoretické výklady doprovázejí praktické instruktivní příklady. Kniha je určena studentům učitelství. Poslouží však dobře i učitelům českého jazyka.
In English
The publication named Didactics of the Czech Language defines the content of the Czech language teaching and introduces its interpretation at the time that is closing its school process. It is, however, an inevitable condition for its further development at a higher school level. The subject matter (curriculum) is structured in the thematic units adequate to the individual linguistic branches. The theoretic explanation is accompanied with the practical instructive demonstrations. The book is intended for students. It ca be, however, also very helpful for the Czech teachers.