WILDMANNOVÁ, Mirka. „Síťování stakeholderů v oblasti sociální ekonomiky a uplatnění znevýhodněných skupin s důrazem na OZP na pracovním trhu“. první. Brno: Komora sociálních podniků, Jihomoravský kraj. 63 s. 1. ISBN 978-80-905683-6-5. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název „Síťování stakeholderů v oblasti sociální ekonomiky a uplatnění znevýhodněných skupin s důrazem na OZP na pracovním trhu“
Název česky „Síťování stakeholderů v oblasti sociální ekonomiky a uplatnění znevýhodněných skupin s důrazem na OZP na pracovním trhu“
Název anglicky Networking stakeholders in the social economy and employing disadvantaged groups
Autoři WILDMANNOVÁ, Mirka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání první. Brno, 63 s. 1. 2019.
Nakladatel Komora sociálních podniků, Jihomoravský kraj
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Přehledové a vzdělávací texty
Obor 50900 5.9 Other social sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/19:00112900
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-905683-6-5
Klíčová slova česky stakeholder - síťování - sociální ekonomika
Klíčová slova anglicky stakeholder - networking - social economy
Změnil Změnila: Ing. Mirka Wildmannová, Ph.D., učo 199. Změněno: 6. 2. 2020 15:01.
Anotace
Pojem, který úzce související se sociální odpovědností podniků, je firemní občanství. Podle teorií zabývajících se firemním občanstvím by společnosti měly nejen jednat odpovědně vůči akcionářům a zúčastněným subjektům, ale samy společnosti by se měly zapojit do veřejného dění. Společnosti musejí jednat jako „dobří občané“. Měly by podporovat lokální komunity, v jejichž území podnikají. Tímto dochází k rozšíření definice sociální odpovědnosti jinému mnohem širšímu přístupu, než jak byla chápána dříve.
Anotace anglicky
A concept closely related to CSR is corporate citizenship. According to corporate citizenship theories, companies should not only act responsibly towards shareholders and stakeholders, but companies themselves should be involved in public affairs. Companies must act as “good citizens”. They should support the local communities in which they operate. This broadens the definition of social responsibility to a much broader approach than previously understood.
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 15:42