VLČKOVÁ, Kateřina a Kateřina LOJDOVÁ. Smíšený design výzkumu řízení třídy. Online. In Metodologické workshopy UTB Zlín. 2020, [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Smíšený design výzkumu řízení třídy
Název anglicky Mixed methods research on classroom management
Autoři VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí) a Kateřina LOJDOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání Metodologické workshopy UTB Zlín, 2020.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Vyžádané přednášky
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/20:00114054
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky smíšený výzkum; řízení třídy
Klíčová slova anglicky Mixed methods; classroom management
Změnil Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 3. 3. 2020 22:21.
Anotace
Vyžádaná metodologická přednáška a workshop se konala 14. - 15. 1. 2020 na UTB ve Zlíně.
Anotace anglicky
Methdoological Workshop on mixed method research on classroom management.
Návaznosti
GA16-02177S, projekt VaVNázev: Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich cvičných učitelů) na druhém stupni základní školy
Investor: Grantová agentura ČR, Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich “cvičných učitelů”) na druhém stupni základní školy
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 20:08