VLČKOVÁ, Kateřina a Kateřina LOJDOVÁ. Smíšený design výzkumu řízení třídy. Online. In Metodologické workshopy UTB Zlín. 2020, [citováno 2024-04-23] |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Smíšený design výzkumu řízení třídy |
Název anglicky | Mixed methods research on classroom management |
Autoři | VLČKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, domácí) a Kateřina LOJDOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí) |
Vydání | Metodologické workshopy UTB Zlín, 2020. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Vyžádané přednášky |
Obor | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14410/20:00114054 |
Organizační jednotka | Pedagogická fakulta |
Klíčová slova česky | smíšený výzkum; řízení třídy |
Klíčová slova anglicky | Mixed methods; classroom management |
Změnil | Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 3. 3. 2020 22:21. |
Anotace |
---|
Vyžádaná metodologická přednáška a workshop se konala 14. - 15. 1. 2020 na UTB ve Zlíně. |
Anotace anglicky |
---|
Methdoological Workshop on mixed method research on classroom management. |
Návaznosti | |
---|---|
GA16-02177S, projekt VaV | Název: Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich cvičných učitelů) na druhém stupni základní školy |
Investor: Grantová agentura ČR, Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich “cvičných učitelů”) na druhém stupni základní školy |
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 20:08