VLČKOVÁ, Kateřina and Kateřina LOJDOVÁ. Smíšený design výzkumu řízení třídy (Mixed methods research on classroom management). In Metodologické workshopy UTB Zlín. 2020.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Smíšený design výzkumu řízení třídy
Name (in English) Mixed methods research on classroom management
Authors VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Kateřina LOJDOVÁ (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition Metodologické workshopy UTB Zlín, 2020.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Requested lectures
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/20:00114054
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) smíšený výzkum; řízení třídy
Keywords in English Mixed methods; classroom management
Changed by Changed by: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Changed: 3/3/2020 22:21.
Abstract
Vyžádaná metodologická přednáška a workshop se konala 14. - 15. 1. 2020 na UTB ve Zlíně.
Abstract (in English)
Methdoological Workshop on mixed method research on classroom management.
Links
GA16-02177S, research and development projectName: Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich cvičných učitelů) na druhém stupni základní školy
Investor: Czech Science Foundation, Classroom Management Strategies of Student Teachers and Experienced Teachers (Their Mentors) in Lower Secondary Education
PrintDisplayed: 22/7/2024 18:08