VLČKOVÁ, Kateřina and Kateřina LOJDOVÁ. Smíšený design výzkumu řízení třídy (Mixed methods research on classroom management). In Metodologické workshopy UTB Zlín. 2020. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Basic information | |
---|---|
Original name | Smíšený design výzkumu řízení třídy |
Name (in English) | Mixed methods research on classroom management |
Authors | VLČKOVÁ, Kateřina (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Kateřina LOJDOVÁ (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution). |
Edition | Metodologické workshopy UTB Zlín, 2020. |
Other information | |
---|---|
Original language | Czech |
Type of outcome | Requested lectures |
Field of Study | 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems] |
Country of publisher | Czech Republic |
Confidentiality degree | is not subject to a state or trade secret |
RIV identification code | RIV/00216224:14410/20:00114054 |
Organization unit | Faculty of Education |
Keywords (in Czech) | smíšený výzkum; řízení třídy |
Keywords in English | Mixed methods; classroom management |
Changed by | Changed by: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Changed: 3/3/2020 22:21. |
Abstract |
---|
Vyžádaná metodologická přednáška a workshop se konala 14. - 15. 1. 2020 na UTB ve Zlíně. |
Abstract (in English) |
---|
Methdoological Workshop on mixed method research on classroom management. |
Links | |
---|---|
GA16-02177S, research and development project | Name: Strategie řízení třídy u studentů učitelství a zkušených učitelů (jejich cvičných učitelů) na druhém stupni základní školy |
Investor: Czech Science Foundation, Classroom Management Strategies of Student Teachers and Experienced Teachers (Their Mentors) in Lower Secondary Education |
PrintDisplayed: 22/7/2024 18:08