Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{1622196, author = {Zerzová, Jana}, address = {Plzeň}, booktitle = {Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 3}, editor = {Kubíková Kateřina, Pešková Michaela}, keywords = {intercultural competence; assessment of intercultural competence; Intercultural Development Inventory®; The IDI® version 3; Intercultural Development Plan; students of English; first year students; final year students; teacher training}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Plzeň}, isbn = {978-80-261-0932-7}, pages = {27-35}, publisher = {Západočeská univerzita v Plzni}, title = {Intercultural Development Inventory®, version 3 – osobní plán rozvoje interkulturní kompetence}, year = {2019} }
TY - CHAP ID - 1622196 AU - Zerzová, Jana PY - 2019 TI - Intercultural Development Inventory®, version 3 – osobní plán rozvoje interkulturní kompetence VL - sv. 3 PB - Západočeská univerzita v Plzni CY - Plzeň SN - 9788026109327 KW - intercultural competence KW - assessment of intercultural competence KW - Intercultural Development Inventory® KW - The IDI® version 3 KW - Intercultural Development Plan KW - students of English KW - first year students KW - final year students KW - teacher training N2 - Cílem příspěvku je navázat na článek, který představil na příkladu jedné respondentky Intercultural Development Inventory®, version 3 (Zerzová, 2016), jenž je považován za přední celosvětově používaný validní a reliabilní nástroj pro měření rozvoje interkulturní kompetence jedince či skupiny (Hammer, 2008). Po vyplnění IDI® vygeneruje profil respondenta (nebo skupiny), jenž stanovuje pozici respondenta, či skupiny na Intercultural development continuum® (Vývojové kontinuum IC) a dále osobní plán rozvoje IC (IDP). Cílem tohoto příspěvku je představit právě IDP pro doplnění informací o tom, co IDI®, version 3 jak výzkumníkům a vyučujícím, tak respondentům nabízí. Za tímto účelem jsou použity výsledky výzkumného šetření na příkladu stejné studentky jako v prvním článku (Zerzová, 2016), avšak s důrazem na výsledky z pátého ročníku studia, ne z prvního, jako tomu bylo v článku prvním. ER -
ZERZOVÁ, Jana. Intercultural Development Inventory®, version 3 – osobní plán rozvoje interkulturní kompetence (Intercultural Development Inventory®, version 3 – Intercultural Development Plan). In Kubíková Kateřina, Pešková Michaela. \textit{Rozvíjení interkulturní komunikační kompetence ve výuce cizích jazyků 3}. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2019, p.~27-35. sv. 3. ISBN~978-80-261-0932-7.
|