V originále
Cílem příspěvku je navázat na článek, který představil na příkladu jedné respondentky Intercultural Development Inventory®, version 3 (Zerzová, 2016), jenž je považován za přední celosvětově používaný validní a reliabilní nástroj pro měření rozvoje interkulturní kompetence jedince či skupiny (Hammer, 2008). Po vyplnění IDI® vygeneruje profil respondenta (nebo skupiny), jenž stanovuje pozici respondenta, či skupiny na Intercultural development continuum® (Vývojové kontinuum IC) a dále osobní plán rozvoje IC (IDP). Cílem tohoto příspěvku je představit právě IDP pro doplnění informací o tom, co IDI®, version 3 jak výzkumníkům a vyučujícím, tak respondentům nabízí. Za tímto účelem jsou použity výsledky výzkumného šetření na příkladu stejné studentky jako v prvním článku (Zerzová, 2016), avšak s důrazem na výsledky z pátého ročníku studia, ne z prvního, jako tomu bylo v článku prvním.
Anglicky
The article aims to extend the scope of the article on the Intercultural Development Inventory®, version 3 (Zerzová, 2016b) that introduced it as a statistically reliable, cross-culturally valid psychometric assessment tool of an individual’s or group’s intercultural competence. Once completed, the IDI generates an individual (or group) graphic profile of the respondent’s overall position on the Intercultural development continuum®, as well as the individual (or group) Intercultural Development Plan (IDP). The aim of this article is to introduce what the IDP has to offer to both the researcher and respondent using the IDP of the very same student so that the first article (Zerzová, 2016) may be used for reference. However, the focus is on her results from the last year of her studies, not the first year, which the first article focused on.