ZÁTHURECKÝ, Viliam and Slavomír LESŇÁK. Finanční gramotnost a kompetence učitele. Společenství praxe. 2020.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Finanční gramotnost a kompetence učitele. Společenství praxe
Authors ZÁTHURECKÝ, Viliam and Slavomír LESŇÁK.
Edition 2020.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Organization of a workshop
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) finanční gramotnost klíčové kompetence
Changed by Changed by: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD., učo 233657. Changed: 1/3/2020 15:29.
Abstract
Akce byla určena pro odbornou veřejnost: na společenství praxe akademiků a učitelů byly vzájemně sdíleny zkušeností v oblasti finanční a podnikatelské gramotnosti a prodiskutovány součásti personální, sociální a občanské kompetence učitele na základě revidované Bloomovy taxonomie. Po diskuzi byly pilotovány a reflektovány autoevaluační nástroje na základě polární škály, kterou vytvořili pracovníci Pedagogické fakulty MU.
Links
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000662, interní kód MUName: Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl (Acronym: Vzdělávání 2.0)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Priority axis 3: Equal access to high-quality pre-school, primary and secondary education
PrintDisplayed: 20/8/2024 00:30