ZÁTHURECKÝ, Viliam, Slavomír LESŇÁK and Michal ŠKERLE. Společenství praxe MU: Finanční gramotnost v kontextu exekucí a půjček. 2019.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Společenství praxe MU: Finanční gramotnost v kontextu exekucí a půjček
Authors ZÁTHURECKÝ, Viliam, Slavomír LESŇÁK and Michal ŠKERLE.
Edition 2019.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Organization of a workshop
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Economics and Administration
Keywords (in Czech) finanční gramotnost exekuce
Changed by Changed by: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD., učo 233657. Changed: 1/3/2020 15:32.
Abstract
Akce určena pro odbornou veřejnost: poslední květnové pondělí se uskutečnilo čtrnácté setkání Společenství praxe učitelů ZŠ a SŠ s lektory z Masarykovy univerzity k projektu Vzdělávání 2.0. Na úvod setkání proběhla mezi účastníky zajímavá debata o aktualitách v oblasti financí a podnikání a pobídka k tomu, aby učitelé ve výuce obdobné novinky se svými žáky probírali. Propojí tím jak jejich zájem o aktuální dění, tak také kritické myšlení žáků. V první části programu navazoval Mgr. et Mgr. Michala Škerle na svou přednášku z předchozího společenství praxe o finanční gramotnosti v kontextu exekucí a půjček. Nejprve účastníkům ujasnil základní metody vymáhacího a exekučního řízení, načež měli učitelé možnost - díky pracovním listům - se podívat na proces exekučního řízení pohledem různých účastníků tohoto procesu. Učitelé si tak prakticky osvojovali znalosti a vyzkoušeli si také aktivitu, kterou mohou zařadit ve svém vyučování.
Links
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000662, interní kód MUName: Vzdělávání 2.0 - Rozvoj klíčových kompetencí prostřednictvím podpory vzdělávání zaměřeného na cíl (Acronym: Vzdělávání 2.0)
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Priority axis 3: Equal access to high-quality pre-school, primary and secondary education
PrintDisplayed: 20/8/2024 00:31