STADLEROVÁ, Hana a Daniela TAYLOR. Barevné partitury. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Barevné partitury
Název anglicky Colourful scores
Autoři STADLEROVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) a Daniela TAYLOR (203 Česká republika, domácí).
Vydání 2019.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Uspořádání workshopu
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00113034
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky prostorová tvorba; hudební improvizace
Klíčová slova anglicky spatial work; musical improvisations
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Taylor, Ph.D., učo 21443. Změněno: 4. 3. 2020 09:53.
Anotace
Prostorová tvorba ve výstavním prostoru Galerie jednatřicítka byla spojena s hudební produkcí studentů, kteří předvedli hudební improvizace podle vlastních výtvarných partitur. Aktivity proběhly v rámci Týdne výtvarné kultury pod vedením H. Stadlerové a D. Taylor. Příspěvek navazuje na výzkum autorek, realizovaný v rámci projektu "Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotnosti".
Anotace anglicky
Spatial work in the exhibition space of “The Gallery of Thirty-one” was associated with the musical production of students who performed their musical improvisations according to their own artistic scores. The activities took place within the framework of The Week of Art Culture led by H. Stadlerová and D. Taylor. The contribution follows the authors' research, implemented within the project "Improving the quality of pupils' education, development of key competences, areas of education and literacy".
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MUNázev: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 06:27