W 2019

Barevné partitury

STADLEROVÁ, Hana a Daniela TAYLOR

Základní údaje

Originální název

Barevné partitury

Název anglicky

Colourful scores

Autoři

STADLEROVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) a Daniela TAYLOR (203 Česká republika, domácí)

Vydání

2019

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání workshopu

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/19:00113034

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

prostorová tvorba; hudební improvizace

Klíčová slova anglicky

spatial work; musical improvisations
Změněno: 4. 3. 2020 09:53, Mgr. Daniela Taylor, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Prostorová tvorba ve výstavním prostoru Galerie jednatřicítka byla spojena s hudební produkcí studentů, kteří předvedli hudební improvizace podle vlastních výtvarných partitur. Aktivity proběhly v rámci Týdne výtvarné kultury pod vedením H. Stadlerové a D. Taylor. Příspěvek navazuje na výzkum autorek, realizovaný v rámci projektu "Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotnosti".

Anglicky

Spatial work in the exhibition space of “The Gallery of Thirty-one” was associated with the musical production of students who performed their musical improvisations according to their own artistic scores. The activities took place within the framework of The Week of Art Culture led by H. Stadlerová and D. Taylor. The contribution follows the authors' research, implemented within the project "Improving the quality of pupils' education, development of key competences, areas of education and literacy".

Návaznosti

CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_011/0000664, interní kód MU
Název: Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Zvýšení kvality vzdělávání žáků, rozvoje klíčových kompetencí, oblastí vzdělávání a gramotností, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
Zobrazeno: 7. 11. 2024 13:43