ZEISEK, Adam. Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka (Employing the principles of learner autonomy in English lessons). In AKTEV 2019. 2019.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka
Name in Czech Uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka
Name (in English) Employing the principles of learner autonomy in English lessons
Authors ZEISEK, Adam (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition AKTEV 2019, 2019.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/19:00113038
Organization unit Faculty of Education
Keywords in English learner autonomy; English classes; lower-secondary pupils
Changed by Changed by: Mgr. Adam Zeisek, učo 411428. Changed: 9/3/2020 18:59.
Abstract
Má disertační práce se zabývá problematikou uplatnění principů autonomie žáka v hodinách anglického jazyka na 2. stupni ZŠ. Na tomto posteru stručně představuji vybrané principy autonomie žáka a stručně popisuji jejich uplatnění skrze intervenci v podobě výukových činností a aktivit.
Abstract (in English)
My dissertation deals with employing the principles of learner autonomy in English lessons at a lower-secondary level of education. This poster briefly summarizes chosen principles of learner autonomy and their use in my classes.
Links
MUNI/A/1143/2018, interní kód MUName: Výzkum učení a vyučování cizím jazykům (Acronym: AKTEV VIII)
Investor: Masaryk University, Category A
PrintDisplayed: 16/10/2024 07:28