Informační systém MU
VÁLKOVÁ, Hana, Hana ŠERÁKOVÁ, Alena SKOTÁKOVÁ, Šárka MALEŇÁKOVÁ a Eva VALKOUNOVÁ. Inclusive Sports Leisure Clubs as a Means of Promotion of Psycho-Social Health. Online. In Markéta Holinková, Lenka Adámková (Eds.). Life in Health 2019: Research and Practice. 1. vyd. Brno: Masaryk University Press, 2019, s. 34-39. ISBN 978-80-210-9484-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9484-2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Inclusive Sports Leisure Clubs as a Means of Promotion of Psycho-Social Health
Název česky Inkluzivní pohybové kroužky jako prostředek podpory psycho-sociální stránky zdraví
Autoři VÁLKOVÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí), Hana ŠERÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Alena SKOTÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Šárka MALEŇÁKOVÁ (203 Česká republika) a Eva VALKOUNOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Life in Health 2019: Research and Practice, od s. 34-39, 6 s. 2019.
Nakladatel Masaryk University Press
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW E-sborník
Kód RIV RIV/00216224:14410/19:00113113
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-9484-0
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9484-2019
Klíčová slova česky mentální zdraví; inkluze; volnočasové aktivity;žák se speciálními vzdělávacími potřebami
Klíčová slova anglicky mental health;inclusion; leisure-time activities;pupils with special needs
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Hana Šeráková, Ph.D., učo 18076. Změněno: 31. 3. 2020 14:59.
Anotace
The study paper presents partial results of project which aim was to introduce inclusive sports clubs into schools in Brno to promote psycho-social health of pupils. First, we analyse and describe some selected theoretical links between physical and mental health and the process of inclusion. Consequently, we analyse and present the process of organising the sports and leisure time clubs in Brno, their management, logistics and their activity content, as well as the outcomes of conducted activities. In this relation an e-learning programme for the instructors of inclusive activities is presented on which teams from the Faculty of Sports Studies and Faculty of Education have collaborated.
Anotace česky
Studie představuje dílčí výsledky projektu, jehož cílem bylo zavést inkluzivní pohybové kroužky do škol v Brně jako podporu psychosociálního zdraví žáků. Nejprve jsou analyzovány teoretické souvislosti mezi fyzickým a duševním zdravím a procesem inkluze. Dále je představen a analyzován proces organizace volnočasových aktivit v Brně, jejich řízení, logistika a obsah, jakož i výsledky. V neposlední řadě se studie zaměřuje na představení e-learningového programu pro učitele a vedoucí inkluzivních volnočasových pohybových aktivit, který připravuje tým sestavený z odborníků z Fakulty sportovních studií a Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity.
Návaznosti
CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004872, interní kód MUNázev: Kvalitní inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole (Akronym: Kvalita v inkluzi žáků se SVP)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Kvalitní inkluzivní vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole, PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
Zobrazeno: 28. 7. 2024 14:30