CHOVANCOVÁ, Barbora. “So, what do the lawyers think?”: Exploring professional topics outside the classroom. In LANGUAGE AND LAW – TRADITIONS, TRENDS & PERSPECTIVES, Bialystok. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název “So, what do the lawyers think?”: Exploring professional topics outside the classroom
Název česky "Co na to říkají právníci?": hledání odpovědí na odborné otázky mimo třídu
Autoři CHOVANCOVÁ, Barbora.
Vydání LANGUAGE AND LAW – TRADITIONS, TRENDS & PERSPECTIVES, Bialystok, 2019.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky odborná angličtina/angličtina pro specifické účely; právnická angličtina; motivace; zkušenostní) vzdělávání a učení se; autonomie
Klíčová slova anglicky ESP; Legal English; motivation; experiential learning; autonomy
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Barbora Chovancová, Ph.D., učo 1583. Změněno: 1. 3. 2020 20:52.
Anotace
Introducing experiential learning into the syllabus may be a way of bridging the gap between the classroom and the real world of work. If law students are given enough autonomy and space to build up and extend their professional experience both in and out of the classroom, it will strengthen their professional awareness, reassuring them that what they do in their Legal English classes will have a positive impact on their future professional careers.
Anotace česky
Zavedení zkušenostního vzdělávání a učení se je moderní metodou jak studentům umožnit skloubení teorie s praxí. Když studentům poskytneme dostatek autonomie a prostoru, aby si mohli hledat odpovědi na odborné otázky u odborníků i mimo fakultu, posílí to jejich přehled o oboru, a zároveň je ujistí i o důležitosti právnické angličtiny pro jejich budoucí profesi.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 14:15