NOVÁKOVÁ, Eva a Bohumil NOVÁK. Matematická pregramotnost a učitelé mateřských škol. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. 174 s. Matematika a didaktika matematiky, sv. 5. ISBN 978-80-210-9419-2. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-9419-2019. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Matematická pregramotnost a učitelé mateřských škol
Název anglicky Mathematical pre-literacy and nursery school teachers
Autoři NOVÁKOVÁ, Eva a Bohumil NOVÁK.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 174 s. Matematika a didaktika matematiky, sv. 5, 2019.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-210-9419-2
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9419-2019
Klíčová slova česky učitel mateřské školy, vzdělávání učitelů mateřských škol, dítě předškolního věku, předškolní vzdělávání, matematická pregramotnost, geometrické a předčíselné představy
Klíčová slova anglicky mathematical pre-literacy and nursery school teachers, nursery school teachers, education of nursery school teachers, pre-school age children, pre-primary education, mathematical pre-literacy, geometrical and prenumeric awarness
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 2. 3. 2020 13:52.
Anotace
Monografie shrnuje poznatky o matematické pregramotnosti dětí předškolního věku v kontextu jejich celkového osobnostního rozvoje. Výzkumná část obsahuje výsledky šetření, jehož cílem bylo zjistit, jaký je pohled učitelů MŠ a studentů učitelství pro MŠ na matematickou stránku svého vzdělávání a na rozvoj matematické pregramotnosti dětí jako jedné z důležitých oblastí jejich profesní činnosti.
Anotace anglicky
The monography summarizes mathematical preliteracy of pre-school children in the context of their complex personal development. The research part of the article focuses on outcomes of research aimed at finding out how kindergarten teachers and prospective teachers of Pre-school teacher training programme reflect the mathematical aspects of their education and the development of mathematical preliteracy of children as an important area of their professional activities.
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 09:22