Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1631898, author = {Syslová, Zora}, address = {Brno}, doi = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9556-2019}, edition = {První elektronické}, keywords = {Preschool education; preschool teacher; quality; reflection; self-reflection; video-study; qualitative research.}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {eng}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-9556-4}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {The Preschool Teacher as a Reflective Practitioner}, year = {2019} }
TY - BOOK ID - 1631898 AU - Syslová, Zora PY - 2019 TI - The Preschool Teacher as a Reflective Practitioner VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021095564 KW - Preschool education KW - preschool teacher KW - quality KW - reflection KW - self-reflection KW - video-study KW - qualitative research. N2 - Jádrem monografie se stává téma kvality práce učitele mateřské školy především v souvislosti s kvalifikačními požadavky na tuto profesi. Hledá odpovědi na otázky: Co charakterizuje profesi učitele MŠ v současnosti a jaká je její perspektiva? Jak koncipovat přípravné vzdělávání, aby byli učitelé mateřských škol skutečnými odborníky na vzdělávání v měnících se podmínkách? Při hledání odpovědí na uvedené otázky autorka využívá přehledové studie dosavadních empirických zjištění k tomuto tématu v komparaci se zahraničními zkušenostmi. Presentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zkoumání sebe/reflexe v souvislosti s pedagogickým výkonem učitelů mateřských škol ve vybraných aspektech. ER -
SYSLOVÁ, Zora. \textit{The Preschool Teacher as a Reflective Practitioner}. Online. První elektronické. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 105 pp. ISBN~978-80-210-9556-4. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9556-2019.
|