ŠKARKOVÁ, Lucie. Jak rozumět mezipředmětovému přístupu ve výuce: téma pro společenství praxe (How can we understand the transdisciplinary curriculum approach: the issue for the community of practices). Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Masarykova univerzita, 2019, vol. 144, No 02, p. 24-29. ISSN 0323-0449. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{1634376, author = {Škarková, Lucie}, article_location = {Brno}, article_number = {02}, language = {cze}, issn = {0323-0449}, journal = {Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy}, title = {Jak rozumět mezipředmětovému přístupu ve výuce: téma pro společenství praxe}, url = {https://webcentrum.muni.cz/komensky}, volume = {144}, year = {2019} }
TY - JFULL ID - 1634376 AU - Škarková, Lucie PY - 2019 TI - Jak rozumět mezipředmětovému přístupu ve výuce: téma pro společenství praxe JF - Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy VL - 144 IS - 02 SP - 24-29 EP - 24-29 PB - Masarykova univerzita SN - 03230449 UR - https://webcentrum.muni.cz/komensky ER -
ŠKARKOVÁ, Lucie. Jak rozumět mezipředmětovému přístupu ve výuce: téma pro společenství praxe (How can we understand the transdisciplinary curriculum approach: the issue for the community of practices). \textit{Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy}. Brno: Masarykova univerzita, 2019, vol.~144, No~02, p.~24-29. ISSN~0323-0449.
|