ŠKARKOVÁ, Lucie. Jak rozumět mezipředmětovému přístupu ve výuce: téma pro společenství praxe (How can we understand the transdisciplinary curriculum approach: the issue for the community of practices). Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Masarykova univerzita, 2019, vol. 144, No 02, p. 24-29. ISSN 0323-0449.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Jak rozumět mezipředmětovému přístupu ve výuce: téma pro společenství praxe
Name (in English) How can we understand the transdisciplinary curriculum approach: the issue for the community of practices
Authors ŠKARKOVÁ, Lucie.
Edition Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy, Brno, Masarykova univerzita, 2019, 0323-0449.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal (not reviewed)
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Education
Keywords (in Czech) profesní rozvoj učitelů, společenství praxe, mezipředmětové vztahy
Changed by Changed by: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D., učo 52296. Changed: 10/3/2020 08:25.
PrintDisplayed: 2/10/2024 02:34