2019
Komunikace jako potenciál rozvoje ve škole s vysokým podílem žáků s odlišným mateřským jazykem
KUROWSKI, Martina, Denisa DENGLEROVÁ a Radim ŠÍPZákladní údaje
Originální název
Komunikace jako potenciál rozvoje ve škole s vysokým podílem žáků s odlišným mateřským jazykem
Název česky
Komunikace jako potenciál rozvoje ve škole s vysokým podílem žáků s odlišným mateřským jazykem
Název anglicky
Communication as a development potential in school with a high number of pupils with a different mother tongue
Autoři
KUROWSKI, Martina (203 Česká republika, garant, domácí), Denisa DENGLEROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Radim ŠÍP (203 Česká republika, domácí)
Vydání
Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie - XXVII. konference české asociace pedagogického výzkumu, 2019
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Prezentace na konferencích
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14410/19:00108177
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
inkluze; škola; žák-migrant; odlišný mateřský jazyk; bronfenbrennerův ekosociální model; kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky
inclusion; school; pupil with the migration background; bronfenbrenner´s ecosocial model; qualitative research
Změněno: 20. 3. 2020 16:11, Dana Nesnídalová
V originále
Na konferenci byl prezentován výsledek původního výzkumu, který se zabýval specifiky školního prostředí v instituci, která vykazuje vysoký podíl žáků cizinců. Teoretickým rámcem nám sloužil Bronfenbrennerův ekosociální model. Dílčí výsledky soustředící se zejména na komunikační modely jsme představili formou rámcové analýzy.
Anglicky
The conference presentation was based on the outcome of original research, which was made at the school with the high number of pupils with the migration background. Bronfenbrenner's ecosocial model served as the theoretical framework. We presented partial results focused mainly on communication models in the form of a framework analysis.
Návaznosti
GA19-13038S, projekt VaV |
|