ČERNÝ, Michal, Natálie VELECKÁ a Barbora FUKÁRKOVÁ. Kurz rozvoje digitálních kompetencí: zkušenost se vzájemným hodnocením v univerzitním online kurzu. ITLib. Bratislava: Centrum vedecko - technických informácií SR, 2020, č. 1, s. 38-44. ISSN 1335-793X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kurz rozvoje digitálních kompetencí: zkušenost se vzájemným hodnocením v univerzitním online kurzu
Název anglicky Digital competence development course: peer assesment in a university online course
Autoři ČERNÝ, Michal, Natálie VELECKÁ a Barbora FUKÁRKOVÁ.
Vydání ITLib, Bratislava, Centrum vedecko - technických informácií SR, 2020, 1335-793X.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky Peer assessment; online kurz; MOOC; digitální kompetence
Klíčová slova anglicky Peer assessment; online course; MOOC; digital competence
Změnil Změnila: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Změněno: 10. 3. 2021 08:28.
Anotace
Článek se věnuje tématu Kurzu rozvoje digitálních kompetencí. Tento otevřený webový online kurz představuje nejen po stránce obsahové a designové, ale primárně se soustředí na zkušenosti, které jsme získali během implementace metod vzájemné zpětné vazby. Ukazujeme limity, ale také výzvy a pozitivní stránky využití této metody, která si i na univerzitách ve střední Evropě získává své pevné místo.
Anotace anglicky
The paper deals with the topic of Digital Competence Development Course. This open web-based online course presents not only content and design, but primarily focuses on the experience we have gained in implementing peer assesment methods. We analyze the limits, but also the challenges and the positive aspects of using this method, which is also gaining a firm place in universities in Central Europe.
Návaznosti
MUNI/A/1301/2019, interní kód MUNázev: Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích (Akronym: DISRI 2020)
Investor: Masarykova univerzita, Design Thinking Action Lab 2020: sociální inovace, informační chování a virtuální realita v paměťových institucích, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 08:28