JANSOVÁ, Iveta. (Bez)mocní mediální fanoušci: Televizní seriál jako zdroj bojů o význam mezi fanoušky a producenty. 1st ed. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2020, 166 pp. ISBN 978-80-244-5680-5.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name (Bez)mocní mediální fanoušci: Televizní seriál jako zdroj bojů o význam mezi fanoušky a producenty
Authors JANSOVÁ, Iveta.
Edition 1. vyd. Olomouc, 166 pp. 2020.
Publisher Univerzita Palackého v Olomouci
Other information
Type of outcome Book on a specialized topic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
WWW internetový obchod, kde je kniha ke koupi
ISBN 978-80-244-5680-5
Keywords (in Czech) fandom, fanouškovská studia, femslash, vyjednávání s tvůrci, TV seriál
Keywords in English fandom, fan studies, femslash, negotiation, TV series
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Iveta Jansová, Ph.D., učo 426871. Changed: 5/5/2020 14:48.
Abstract
Kniha se zaměřuje na kategorii mediálních fanoušků a představuje osobnosti fanoušků prostřednictvím pro ně typických aktivit a praxe. V návaznosti na klasické práce fanouškovských studií (př. Henryho Jenkinse) byly předmětem zájmu právě aktivity a zavedené způsoby jednání vytvářející osobnosti fanoušků v pohledu odborné i laické veřejnosti. Teoreticko-kritické pasáže jsou doplněny explanačními úseky vycházejícími z případových studií zaměřených na dva seriálové počiny a jejich fanoušky. Tato díla byla vybrána z hlediska jejich signifikantní pozice v rámci tzv. femslash fanouškovských interpretací. Výsledkem knihy je nová teoretická typologie fanouškovských osobností z hlediska míry jejich aktivity a z hlediska jejich typických způsobů jednání.
PrintDisplayed: 27/9/2024 18:23