SYSLOVÁ, Zora. The Preschool Teacher as a Reflective Practitioner. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 105 s. ISBN 978-80-210-9556-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9556-2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název The Preschool Teacher as a Reflective Practitioner
Název česky Učitel mateřské školy jako reflektivní praktik
Autoři SYSLOVÁ, Zora.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 105 s. 2019.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
ISBN 978-80-210-9556-4
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9556-2019
Klíčová slova česky předškolní vzdělávání; učitel mateřské školy; kvalita; reflexe; sebereflexe; videostudie; kvalitativní výzkum.
Klíčová slova anglicky preschool education; preschool teacher; quality; reflection; self-reflection; video-study; qualitative research.
Štítky Munipress
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 8. 6. 2020 09:54.
Anotace
Jádrem monografie se stává téma kvality práce učitele mateřské školy především v souvislosti s kvalifikačními požadavky na tuto profesi. Hledá odpovědi na otázky: Co charakterizuje profesi učitele MŠ v současnosti a jaká je její perspektiva? Jak koncipovat přípravné vzdělávání, aby byli učitelé mateřských škol skutečnými odborníky na vzdělávání v měnících se podmínkách? Při hledání odpovědí na uvedené otázky autorka využívá přehledové studie dosavadních empirických zjištění k tomuto tématu v komparaci se zahraničními zkušenostmi. Presentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zkoumání sebe/reflexe v souvislosti s pedagogickým výkonem učitelů mateřských škol ve vybraných aspektech.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 23:01