SYSLOVÁ, Zora. The Preschool Teacher as a Reflective Practitioner. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. 105 pp. ISBN 978-80-210-9556-4. doi:10.5817/CZ.MUNI.M210-9556-2019. 2019.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name The Preschool Teacher as a Reflective Practitioner
Name in Czech Učitel mateřské školy jako reflektivní praktik
Authors SYSLOVÁ, Zora.
Edition 1., elektronické vyd. Brno, 105 pp. 2019.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language English
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form electronic version available online
ISBN 978-80-210-9556-4
Doi http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9556-2019
Keywords (in Czech) předškolní vzdělávání; učitel mateřské školy; kvalita; reflexe; sebereflexe; videostudie; kvalitativní výzkum.
Keywords in English preschool education; preschool teacher; quality; reflection; self-reflection; video-study; qualitative research.
Tags Munipress
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Changed: 8/6/2020 09:54.
Abstract
Jádrem monografie se stává téma kvality práce učitele mateřské školy především v souvislosti s kvalifikačními požadavky na tuto profesi. Hledá odpovědi na otázky: Co charakterizuje profesi učitele MŠ v současnosti a jaká je její perspektiva? Jak koncipovat přípravné vzdělávání, aby byli učitelé mateřských škol skutečnými odborníky na vzdělávání v měnících se podmínkách? Při hledání odpovědí na uvedené otázky autorka využívá přehledové studie dosavadních empirických zjištění k tomuto tématu v komparaci se zahraničními zkušenostmi. Presentuje výsledky výzkumu zaměřeného na zkoumání sebe/reflexe v souvislosti s pedagogickým výkonem učitelů mateřských škol ve vybraných aspektech.
PrintDisplayed: 16/4/2024 14:32