KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Kateřina LOJDOVÁ and Jan NEHYBA. Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU (Towards the quality 2016–2020 in pedagogical-psychological preparation of future teachers at the Faculty of Education MU). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita. 36 pp. ISBN 978-80-210-9566-3. 2020.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU
Name in Czech Směřování ke kvalitě 2016–2020 v pedagogicko-psychologické přípravě budoucích učitelů na PdF MU
Name (in English) Towards the quality 2016–2020 in pedagogical-psychological preparation of future teachers at the Faculty of Education MU
Authors KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Kateřina LOJDOVÁ and Jan NEHYBA.
Edition 1. vyd. Brno, 36 pp. 2020.
Publisher Masarykova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Special-purpose publication
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
ISBN 978-80-210-9566-3
Keywords (in Czech) evaluace, kurikulum, učitelská propedeutika
Keywords in English evaluation, curriculum, teaching propedeutics
Tags Munipress
Changed by Changed by: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Changed: 19/6/2020 11:45.
Abstract
Cílem této publikace je představit Katedru pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity a její výsledky evaluace v závěru tříleté implementace nově akreditovaného pedagogicko-psychologického modulu učitelské propedeutiky. Publikace představuje poslání a vizi pracoviště, jeho plánované kurikulum, teoretická východiska i úspěchy pracoviště v oblasti výzkumné, tvůrčí i projektové. Stěžejní část tvoří poznatky z evaluace praktické implementace nového kurikula v praxi.
Abstract (in English)
The aim of this publication is to introduce the Department of Education of the Faculty of Education, Masaryk University and its results of evaluation at the end of the three-year implementation period of the newly accredited pedagogical-psychological module of teacher education. The publication presents the mission and vision of the workplace, its planned curriculum, theoretical foundations and achievements in research, creative and project areas. The main part is formed by the evaluation of the practical implementation of the new curriculum in practice.
PrintDisplayed: 19/4/2024 23:01