SYSLOVÁ, Zora, Lucie GRŮZOVÁ a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ. Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita. 124 s. ISBN 978-80-210-9527-4. 2019.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole
Název česky Podpora vedení studentů na praxi v mateřské škole
Název anglicky Support of student leadership in kindergarten practice
Autoři SYSLOVÁ, Zora, Lucie GRŮZOVÁ a Lucie ŠTĚPÁNKOVÁ.
Vydání 1., elektronické vyd. Brno, 124 s. 2019.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW Čítárna Munispace
ISBN 978-80-210-9527-4
Klíčová slova česky praxe; studenti oboru Učitelství pro mateřské školy; mentoring; provázející učitel; reflexe
Klíčová slova anglicky practice; preschool students; mentoring; accompanying teacher; reflection
Štítky Munipress
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 14. 7. 2020 09:59.
Anotace
Metodická příručka teoreticky ukotvuje a argumentuje reflektivně pojaté přípravné vzdělávání učitelů mateřských škol, jehož nedílnou součástí je poskytování mentorské podpory ze strany provázejících učitelů. Celá publikace tedy směřuje svým pojetím k porozumění role provázejícího učitele a jeho místu v podpoře rozvoje učitele jako reflektivního praktika.
Anotace anglicky
The methodological handbook theoretically anchors and argues reflective conceived preparatory education of kindergarten teachers, an integral part of which is the provision of mentoring support by accompanying teachers. The whole publication thus aims to understand the role of the accompanying teacher and its place in supporting the development of the teacher as a reflective practice.
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 13:55