SZOTÁKOVÁ, Markéta and Lucie MAŠKOVÁ. Internetové poradenství očima klientů (Internet consulting through the eyes of clients). In Internetové poradenství: Ecce homo! V. mezinárodní konference internetového poradenství. 2016.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Internetové poradenství očima klientů
Name in Czech Internetové poradenství očima klientů
Name (in English) Internet consulting through the eyes of clients
Authors SZOTÁKOVÁ, Markéta and Lucie MAŠKOVÁ.
Edition Internetové poradenství: Ecce homo! V. mezinárodní konference internetového poradenství, 2016.
Other information
Type of outcome Presentations at conferences
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL URL
Keywords (in Czech) workshop, internetové poradenství, pohled klienta, webové stránky
Keywords in English workshop, internet counselling, client’s sight, webpages
Changed by Changed by: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Changed: 12/10/2020 11:02.
Abstract
„Jak působí internetové stránky vybraných poraden?“ „Co všechno může funkčnost a vzhled stránek ovlivnit?“ „A můžeme s tím něco dělat?“ Účastnící workshopu si zkusí využít službu internetové poradny očima klienta s konkrétním problémem. Workshop se zaměří na to, jak je používání jednotlivých poraden intuitivní, jak splňují očekávání a potřeby klienta. Důležité bude také odhalit případné bariéry jako podklad pro odstranění nedostatků a rozvoj internetových poraden. Cílem workshopu je zjistit, jaká je cesta klienta k položení dotazu, jaký na to má vliv podoba internetových stránek poradny, její pravidla a nastavení. Mezi kritéria, podle kterých budeme na poradny nahlížet, patří: uživatelská náročnost položení dotazu, přehlednost stránek, důvěryhodnost, estetická stránka, bezpečnost, etické hledisko, funkčnost, informační přínos apod.
Abstract (in Czech)
„Jak působí internetové stránky vybraných poraden?“ „Co všechno může funkčnost a vzhled stránek ovlivnit?“ „A můžeme s tím něco dělat?“ Účastnící workshopu si zkusí využít službu internetové poradny očima klienta s konkrétním problémem. Workshop se zaměří na to, jak je používání jednotlivých poraden intuitivní, jak splňují očekávání a potřeby klienta. Důležité bude také odhalit případné bariéry jako podklad pro odstranění nedostatků a rozvoj internetových poraden. Cílem workshopu je zjistit, jaká je cesta klienta k položení dotazu, jaký na to má vliv podoba internetových stránek poradny, její pravidla a nastavení. Mezi kritéria, podle kterých budeme na poradny nahlížet, patří: uživatelská náročnost položení dotazu, přehlednost stránek, důvěryhodnost, estetická stránka, bezpečnost, etické hledisko, funkčnost, informační přínos apod.
Abstract (in English)
"How does the website of selected counselling sites work?" "What can the site's functionality and appearance affect?" "And can we do something about it?" Attendees of the workshop will try to use the internet counselling service through the eyes of the client with a specific problem. The workshop will focus on how the use of individual counselling is intuitive, how they meet the expectations and needs of the client. It will also be important to identify potential barriers as a basis for eliminating gaps and developing Internet counselling. The aim of the workshop is to find out what the client's way of asking is, what is the influence of the website of the counselling centre, its rules and settings. Criteria for consulting will include: the user's difficulty of asking the question, the clarity of the pages, the credibility, the aesthetic aspect, the security, the ethical aspect, the functionality, the information benefits, etc.
PrintDisplayed: 27/8/2024 01:51