Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1679599, author = {Nekardová, Barbora}, booktitle = {XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2020.}, keywords = {university teachers; development of pedagogical competences; Pedagogical Competence Development Centre}, language = {cze}, isbn = {978-80-7599-196-6}, title = {Pedagogický rozvoj vysokoškolských učitelů}, url = {https://dokumenty.osu.cz/pdf/capv/sbornik_CAPV_Ostrava_Rozmanitost_podpory_uceni.pdf}, year = {2020} }
TY - CONF ID - 1679599 AU - Nekardová, Barbora PY - 2020 TI - Pedagogický rozvoj vysokoškolských učitelů SN - 9788075991966 KW - university teachers KW - development of pedagogical competences KW - Pedagogical Competence Development Centre UR - https://dokumenty.osu.cz/pdf/capv/sbornik_CAPV_Ostrava_Rozmanitost_podpory_uceni.pdf N2 - Respondenti vnímají vysokoškolského učitele nejen jako odborníka ve své disciplíně, ale také jako učitele, který umí kvalitně vést výuku. Nikdo z respondentů nezpochybňoval sám sebe jako odborníka ve své disciplíně. Jako problematické popisovali pedagogické kompetence, v nichž by se rádi rozvíjeli, což je například předávání znalostí, komunikace se studenty nebo učení studentů kritickému myšlení. Možnost spolupráce s mentorem se respondentům jevila jako nejlepší cesta pro jejich rozvoj. Tento výzkum umožnil odkrýt další oblast zkoumání, kterou je spolupráce mezi vysokoškolskými učiteli a mentory. ER -
NEKARDOVÁ, Barbora. Pedagogický rozvoj vysokoškolských učitelů (Pedagogical development of university teachers). In \textit{XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2020.}. 2020. ISBN~978-80-7599-196-6.
|