BRÜCKNEROVÁ, Karla. Význam vzájemného učení mezi kombinovanými studenty pro prevenci drop-outu. In Konference České asociece pedagogického výzkumu, Ostrava, 2020. 2020.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Význam vzájemného učení mezi kombinovanými studenty pro prevenci drop-outu.
Authors BRÜCKNEROVÁ, Karla.
Edition Konference České asociece pedagogického výzkumu, Ostrava, 2020, 2020.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Presentations at conferences
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) kombinované vysokoškolské studium, drop out, vzájemné učení
Keywords in English part-time student, higher education, drop out, peer learning
Changed by Changed by: Mgr. et Mgr. Lucie Tomaňová, učo 445546. Changed: 26/3/2024 13:03.
Links
GA18-15451S, research and development projectName: Netradiční studenti studující pedagogické obory v terciárním vzdělávání v ČR
Investor: Czech Science Foundation
PrintDisplayed: 20/4/2024 01:08