EFFENBERGER, Tomáš a Radek PELÁNEK. Impact of Methodological Choices on the Evaluation of Student Models. Online. In Bittencourt I., Cukurova M., Muldner K., Luckin R., Millán E. Artificial Intelligence in Education. AIED 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12163. Cham: Springer, 2020, s. 153-164. ISBN 978-3-030-52236-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-52237-7_13.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Impact of Methodological Choices on the Evaluation of Student Models
Autoři EFFENBERGER, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Radek PELÁNEK (203 Česká republika, domácí).
Vydání Cham, Artificial Intelligence in Education. AIED 2020. Lecture Notes in Computer Science, vol 12163. od s. 153-164, 12 s. 2020.
Nakladatel Springer
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Švýcarsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Impakt faktor Impact factor: 0.402 v roce 2005
Kód RIV RIV/00216224:14330/20:00116669
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 978-3-030-52236-0
ISSN 0302-9743
Doi http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-52237-7_13
UT WoS 000885049000013
Klíčová slova anglicky adaptive learning; student modeling; intelligent tutoring systems; introductory programming
Štítky core_A, firank_A
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Pavel Šmerk, Ph.D., učo 3880. Změněno: 16. 8. 2023 13:14.
Anotace
The evaluation of student models involves many methodological decisions, e.g., the choice of performance metric, data filtering, and cross-validation setting. Such issues may seem like technical details, and they do not get much attention in published research. Nevertheless, their impact on experiments can be significant. We report experiments with six models for predicting problem-solving times in four introductory programming exercises. Our focus is not on these models per se but rather on the methodological choices necessary for performing these experiments. The results show, particularly, the importance of the choice of performance metric, including details of its computation and presentation.
Návaznosti
MUNI/A/1050/2019, interní kód MUNázev: Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace IX (Akronym: SV-FI MAV IX)
Investor: Masarykova univerzita, Rozsáhlé výpočetní systémy: modely, aplikace a verifikace IX, DO R. 2020_Kategorie A - Specifický výzkum - Studentské výzkumné projekty
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 01:50