Detailed Information on Publication Record
2020
Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol
NAVRÁTILOVÁ, JanaBasic information
Original name
Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol
Name in Czech
Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol
Name (in English)
Together, yet still separately: ability grouping in lower secondary schools
Authors
Edition
Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2020, 0323-0449
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Arts
Keywords (in Czech)
vnitřní diferenciace, diferencovaná výuka, druhý stupeň základní školy, inkluze, individuální rozhovory
Keywords in English
ability grouping, differentiated instruction, lower secondary school, inclusion, interviews
Tags
Tags
Reviewed
Změněno: 1/8/2024 01:50, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
V originále
Cílem textu je objasnit, jak probíhá vnitřní diferenciace na druhém stupni brněnských základních škol
In English
The aim of this text is to clarify the process of ability grouping in lower secondary schools in Brno