j 2020

Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol

NAVRÁTILOVÁ, Jana

Basic information

Original name

Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol

Name in Czech

Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol

Name (in English)

Together, yet still separately: ability grouping in lower secondary schools

Edition

Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2020, 0323-0449

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný)

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Arts

Keywords (in Czech)

vnitřní diferenciace, diferencovaná výuka, druhý stupeň základní školy, inkluze, individuální rozhovory

Keywords in English

ability grouping, differentiated instruction, lower secondary school, inclusion, interviews

Tags

Tags

Reviewed
Změněno: 1/8/2024 01:50, Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.

Abstract

V originále

Cílem textu je objasnit, jak probíhá vnitřní diferenciace na druhém stupni brněnských základních škol

In English

The aim of this text is to clarify the process of ability grouping in lower secondary schools in Brno