NAVRÁTILOVÁ, Jana. Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol (Together, yet still separately: ability grouping in lower secondary schools). Komenský. Brno: Masarykova univerzita, No 145, p. 01, 21-27. ISSN 0323-0449. 2020.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol
Name in Czech Spolu, a přece odděleně: vnitřní diferenciace na druhém stupni základních škol
Name (in English) Together, yet still separately: ability grouping in lower secondary schools
Authors NAVRÁTILOVÁ, Jana.
Edition Komenský, Brno, Masarykova univerzita, 2020, 0323-0449.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Article in a journal
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) vnitřní diferenciace, diferencovaná výuka, druhý stupeň základní školy, inkluze, individuální rozhovory
Keywords in English ability grouping, differentiated instruction, lower secondary school, inclusion, interviews
Tags Munipress
Tags Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Jana Navrátilová, DiS., Ph.D., učo 403081. Changed: 26/10/2020 12:26.
Abstract
Cílem textu je objasnit, jak probíhá vnitřní diferenciace na druhém stupni brněnských základních škol
Abstract (in English)
The aim of this text is to clarify the process of ability grouping in lower secondary schools in Brno
PrintDisplayed: 20/4/2024 01:20