ČERNÝ, Michal. Prokop. D. (2019). Slepé skvrny: O chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti. (Prokop. D. (2019). Blind spots: On poverty, education, populism and other challenges of Czech society.). Pedagogická orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2020, vol. 30, No 1, p. 95-103. ISSN 1805-9511.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Prokop. D. (2019). Slepé skvrny: O chudobě, vzdělávání, populismu a dalších výzvách české společnosti.
Name (in English) Prokop. D. (2019). Blind spots: On poverty, education, populism and other challenges of Czech society.
Authors ČERNÝ, Michal.
Edition 2020.
Other information
Original language Czech
Type of outcome Review
Field of Study 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
WWW URL
Organization unit Faculty of Arts
Keywords (in Czech) Slepé skvrny; sociologie; pedagogika; inklusivní vzdělávání
Keywords in English Blind spots; sociology; pedagogy; inclusive education
Changed by Changed by: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D., učo 6795. Changed: 11/3/2021 13:44.
Abstract
Recenze se věnuje sociologickým, sociálně pedagogickým a metodologickým aspektům publikace Slepé skvrny, kterou systematicky analyzuje.
Abstract (in English)
The review deals with sociological, socio-pedagogical and methodological aspects of the publication Blind Spot, which it systematically analyzes.
PrintDisplayed: 19/7/2024 09:16